What's NEW!


■論文
 *Sugitani, Yoko (2018) The effect of self- and public-based evaluations on brand purchasing: the interplay of independent and interdependent self-construal. Journal of International Consumer Marketing. DOI: 10.1080/08961530.2018.1428920

 *杉谷陽子 (2018) 「ブランドへの愛着と購買意図:準拠集団におけるブランド採用の効果」『マーケティングジャーナル』 37巻3号, 38-53.(論文へのリンク

■著書
 *杉谷陽子 (2017) 「マーケティングと消費者行動(第11章)」 池田浩(編)『産業と組織の心理学(ライブラリ心理学を学ぶ9)』サイエンス社, Pp. 201-225.(本の詳細

menu



■研究室連絡先
上智大学経済学部
〒102-8554
東京都千代田区紀尾井町7−1

Sophia University
Faculty of Economics

7-1, Kioi-cho, Chiyoda-ku, Tokyo, Japan 102-8554

telephone:
03-3238-3206

e-mail: